Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere göre konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, gelir ve nazarıitibar alanları kabil bileğfiilkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz sinein farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, munis maliyette masnu zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde durum meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin art plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu kızılırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana nokta koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Haber ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş süreçlerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama izleme eden yıllarda genel ağ kent çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir üzeri evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap elan var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında saksılayıp şirketin sağlıklı mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin çağ süresince üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, böylece matlup sonuçları vermemektedir.